دانلود Real Soldier – بازی سرباز واقعی اندروید
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید! title=
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
جهت خرید بر روی بنر کلیک کرده و به ایمیلی که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد پیام بفرستید
تبلیغات
دانلود Real Soldier – بازی سرباز واقعی اندروید

Real Soldier بازی پرهیجانی در سبک شوتر اول شخص و اکشن مخصوص سیستم عامل Android با حجم بسیار مناسبی میباشد که توسط Clius بر روی گوگل پلی منتشر شده است. همه سربازان کشورتان شکست در روند داستانی بازی شکست خورده اند و تنها مقر شماست که از دست مهاجمان در امان مانده است. حال باید به عنوان یک سرباز شجاع وارد میدان شوید و از آن دفاع کنید

Real Soldier دانلود Real Soldier   بازی سرباز واقعی اندروید

اسلحه پیشرفته ای را در بازی Real Soldier به دست گرفته و از سایر تجهیزات نظامی برای تحکیم بخشیدن به قدرت دفاعیتان کمک بگیرید تا توانایی مقابله با حملات را داشته باشید. دشمنان به صورت موجی یا همان Wave هجوم می آورند، پس مراحل اولیه کار سختی برایتان نخواهید بود و جنبه آموزشی دارند. اما در سطوح بالاتر، تعداد سربازانی که در هر موج حمله می کنند، خیلی بیشتر از آن چیزیست که تصور می کنید، پس نیاز به سرعت عمل بالایی دارید.

 

همه امید ها به شماست و باید تمامی سعیتان را بکنید تا وظایفتان را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید و شکستی را تجربه نکنید. از نارنجک ها یا بمب های دستی در Real Soldier بهره ببرید تا بتوانید چندین سرباز را در عرض چند ثانیه از بین ببرید و کارتان ساده تر شود. به هیچ وجه نباید تسلیم قدرت و تعداد حملات دشمنان شوید، خودتان را نبازید و تا آخرین قطره خونتان بجنگید تا افتخار بزرگی برای کشور بیافرینید. قدرت و برد سلاح هایی که برای مبارزه خریداری کرده اید، افزایش بخشید تا نتیجه بهتری در نبرد ها بگیرید. نسخه iOS بازی Real Soldier هم قبل از نسخه اندروید آن ساخته شده است و به خاطر استقبال نسبتا خوبی که طرفداران بازی های FPS در گوشی های موبایل دارند، به این سیستم عامل هم راه یافته است و تا کنون توانسته نمره خوبی را در کارنامه اش ثبت نماید.

حجم فایل : 34.89 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: